۸ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۲۶

ستاره پیشین تیم فوتبال نیجریه:

باید نگران ایران بود نه آرژانتین/ شیران ایرانی ناشناخته هستند

باید نگران ایران بود نه آرژانتین/ شیران ایرانی ناشناخته هستند

"پاتریک پاسکال" به مقامات فوتبال نیجریه هشدار داده آنها نباید ایران را در رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل دست کم بگیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال نیجریه در رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل در گروه F با تیم‌های ایران، آرژانتین و بوسنی و هرزگوین همگروه شده است.

"پاتریک پاسکال" که در دهه 90 میلادی سابقه عضویت در تیم ملی نیجریه را دارد در گفتگو با یک سایت نیجریه‌ای اظهار داشت: ما باید نگران ایران باشیم و نه آرژانتین. خیلی از مردم آنها را به حساب نیاورده اند به این دلیل که بازیکن سرشناس اروپایی ندارند اما در فوتبال هر چیزی ممکن است رخ بدهد. چنانچه ما آنها را دست کم بگیریم، ما را غافلگیر خواهند کرد.

وی افزود: ایران از قاره آسیا به جام جهانی صعود کرده، جایی که فوتبال در آنجا به سرعت در حال پیشرفت است و این یعنی آنها تیم خوبی هستند. ما باید هدفمان این باشد که آنها را شکست دهیم تا بتوانیم در بازی دوم مقابل بوسنی و هرزگوین از اعتماد به نفس بالایی برخوردار شویم.

وی افزود: همچنین نباید بوسنی و هرزگوین را دست کم بگیریم چرا که آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند. ادین ژکو، مهاجم منچسترسیتی، خیلی خطرناک است. باید با شکست حریفانمان در گروه ثابت کنیم که شایسته قهرمانی جام ملت‌های آفریقا بوده‌ایم.

پاسکال همچنین گفت ایران تیم ناشناخته ای است و آنها برای آماده سازی بازی با شیران ایرانی دچار مشکل خواهند شد.

وی افزود: ما شناخت چندانی از ایران نداریم. به همین خاطر است که مقابل آنها دچار مشکل خواهیم شد. آرژانتین را می شناسیم چون مسی را دارد و البته دیگر بازیکنان تراز بالا. بعضی از بازیکنان ما سابقه بازی مقابل آنها را دارند. البته بازی با آرژانتین آخرین بازی ماست و اگر مصمیم باشیم می توانیم‎ آنها را شکست دهیم.

کد خبر 2204239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha